U gebruikt een verouderde browser. Wij raden u aan een upgrade van uw browser uit te voeren naar de meest recente versie.

Huisregels

Afspraak vergeten

Gemaakte afspraken dienen 24 uur voor aanvang telefonisch te worden geannuleerd.

Wordt dit niet gedaan dan zijn wij genoodzaakt het dan geldende tarief in rekening te brengen.

Het niet afmelden van een afspraak houdt in dat wij de gereserveerde tijd niet kunnen benutten.

Gedrag

Bij ongepast gedrag, dit naar oordeel van mezelf, of het niet naleven van de huisregels,  zal de cliënt worden verzocht de praktijk te verlaten. Ook voor toekomstige behandelingen zal de cliënt geweigerd worden

Hygiëne

  • Het wordt zeer op prijs gesteld als u voor een behandeling met schone voeten komt.
  • Voor een pedicure behandeling dient u zelf een handdoek mee te nemen. Het is ook mogelijk een dispossable handdoek te kopen tegeneen kleine bijdrage
  • Gelieve uw eigen nagellak mee te nemen
  • Huisdieren zijn niet toegestaan in de praktijk

Aansprakelijkheid

Voetcentrum Purmerend is niet aansprakelijk voor schade en/of letsel ontstaan doordat cliënt onjuiste of onvolledige informatie heeft verstrekt over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, vrijetijdsbesteding.

Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de praktijk

Klachten

Voetcentrum Purmerend streeft naar een hoge mate van klanttevredenheid waarmee wij klachten proberen te voorkomen. Mocht er onverhoopt een klacht ontstaan over de behandeling of product dan moet deze binnen 7 dagen gemeld worden bij Voetcentrum Purmerend. Indien wij niet tot overeenstemming kunnen komen, dan hanteren wij een klachtenprocedure voor een goede afwikkeling .

De cliënt kan de klacht voorleggen bij de geschillencommissie van ProVoet.